شرایط گارانتی

شرایط گارانتی

گارانتی اصلی اسپادانا

خریدار با پرداخت هزینه بسیار جزئی از  گارانتی اصلی شبکه استفاده می نماید و شركت متعهد می گردد كه طی یك سال از تاریخ فروش ، تجهیزات را گارانتی نماید.

گارانتی معتبر

امروز گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش یک محصول هم سطح با کیفیت آن محصول می باشد.

پشتیبانی فنی

مهم ترین خدمات پس از فروش در تجهیزات شبکه ارائه پشتیبانی فنی از محصولات ارائه شده می باشد.

گارانتی

دستگاه‌هایی که شامل هر یک از موارد زیر باشند، از شرایط گارانتی خارج گشته و امکان دریافت خدمات گارانتی را نخواهند داشت. لذا در صورتی‌که موارد زیر در دستگاه شما وجود دارد، از ارسال آن به واحد گارانتی سپهر شبکه جهت دریافت خدمات رایگان خودداری نمایید.

 •
پایان دوره یک ساله گارانتی
 • مفقود، مخدوش و یا ناخوانابودن برچسب شماره سریال محصول
 • عدم تطبیق شماره سریال محصول با بانک شماره سریال‌های سپهر شبکه
 • نصب غیر اصولی محصول و صدمات ناشی از آن
 • تعمیر و تغییر محصول توسط افراد یا مراکز غیر مجاز
 • هرگونه اثری در محصول مبنی بر بازشدن قاب و محفظه خارجی آن
 • صدمات ناشی از نوسانات برق، ضربه فیزیکی و بلایای طبیعی نظیر صاعقه، آتش‌سوزی، زلزله و ...
 • سوختن مدار دستگاه به دلیل عدم استفاده صحیح (مواردی نظیر روشن‌نمودن دستگاه وایرلس بدون آنتن)


نکته1: قطعه تعمیر شده و یا تعویض شده به مدت شش ماه بعد از زمان تعمیر یا تعویض، دارای گارانتی می باشد

نکته2: تشخیص مشمولیت دستگاه در خدمات رایگان گارانتی بر عهده دپارتمان گارانتی و بر مبنای نظرات کارشناسان فنی می‌باشد. هرگونه تغییر سخت‌افزاری در محصول یا نصب در شرایط غیر اصولی به راحتی قابل تشخیص خواهد بود؛ لذا از ارسال دستگاه‌هایی با شرایط فوق جدا خودداری نمایید

خواهشمندیم به منظورسرعت بخشیدن فرآیند بررسی دستگاه معیوب، در صورت ارسال پستی و یا تحویل محصول خود به واحد گارانتی، نقص یا ایراد دستگاه به صورت دقیق ذکر گردد، تا متخصصان فنی ما بتوانند تست‌های مربوطه را سریع‌تر انجام داده و نتیجه را به اطلاع شما مشتریان عزیز برسانند.

در صورتی‌که مایل به استفاده از خدمات تعمیر واحد گارانتی با پرداخت هزینه شخصی هستید، پس از ارسال دستگاه خود و اعلام دقیق مورد خرابی دستگاه، کارشناسان فنی نسبت به تست دستگاه اقدام نموده و پس از برآورد هزینه تعمیر، آن را به شما اطلاع‌رسانی خواهند نمود که در صورت موافقت شما مشتریان عزیز، فرآیند تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد
این شرکت  هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تعمیر یا تعویض محصولاتی که شامل گارانتی این شرکت نباشند، نخواهد داشت.
 

 
نكتههزينه نقل و انتقال دستگاه به محل شركت بعهده خريدار مي باشد.

در صورت عدم رعایت موارد زیر ممکن است دستگاه خریداری شده دچار بروز مشکلات فنی گردد که گارانتی محصول را تحت الشعاع قراردهد.

  • استفاده از کابلهای مرغوب شيلدار
  • استفاده از کانکتور SFTP و اتصال شیلد به بدنه کانکتور
  • استفاده از سيستم ارتينگ مناسب ( نصب صاعقه گير ، ايجاد چاه ارت ، نصب استابلايزر )
  • اطمینان از اتصال زمین با ارت مناسب آداپتور یا POE
  • اطمینان از اتصال زمین یا ارت دستگاه
  • استفاده از آداپتورهای تایید شده توسط سازنده در رنج تعریف شده مجاز
  • در هنگام بروزرساني دستگاه اطمينان از استفاده firmware همان دستگاه
  • اطمینان از عدم قطعي يا نوسان برق در هنگام بروز رساني دستگاهها
  • اطمينان از آب بندي صحيح و كامل تجهيزات نصب شده در محيط هاي بيروني
  • رعايت استاندارهاي لازم جهت كابل كشی 
  • ارسال متعدد و به دفعات یک محصول معین به گارانتی ، نشان از عدم آشنایی و نحوه نادرست استفاده کاربر از آن محصول دارد
  • تاریخ انقضاء گارانتی ، تاریخ ثبت شده در پرتال شرکت بوده و تاریخ فاکتور ملاک نمی باشد.
  • لطفا جهت پیگیری مراحل گارانتی و تعمیرات و دریافت کالا از طریق آدرس اینترنتی  اقدام نمایید و از تماس تلفنی خودداری فرمایید.
  •  گارانتی تعویض برای هر محصول فقط و فقط ،‌ تنها یکبار انجام می پذیرد.
 
لطفا به هنگام ارسال دستگاه جهت گارانتی از فرستادان متعلقات مانند: آداپتور و ... به همراه دستگاه خودداری نمایید.
بودن این برچسب بر روی جعبه کالا به منزله ، شامل گارانتی اصلی بودن محصول نمی باشد و فقط جنبه اطلاع رسانی دارد
  • قبول تعمیر کالا به معنی قبول گارانتی کالا نیست، چرا که تاریخ انقضاء گارانتی و قیود تعیین شده درآن، تعیین کننده است.
  • تعیین هزینه تعمیرات قبل از مبادرت به تعمیر آن امکان پذیر نمی باشد، اما در صورتی که هزینه تعمیرات بیشتر از حد معمول باشد، هماهنگی های لازم با مالک کالا انجام خواهد شد.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2020